onsdag, december 26, 2007

Alternativ julmat...

... det är vad jag har ägnat mig åt att äta...

Hoppas att Ni alla har haft en riktigt härlig julhelg! Här blev julen härlig, men en aningens annorlunda...

Kära Skatfrun har varit orolig över att jag ska ha ätit alldeles för mycket och med anledning av detta ska jag visa vad som stod på menyn för mig på juldagen:

Ser smarrigt ut, va?! *S*

Och idag, annandag jul, så har jag festat loss, som sig bör, på:


Jepp, juldagen tillbringades med att göra fåror i golvet till å från toaletten. Om man säger så här... Jag är numera en j*vel på att pricka rätt med kräk-kaskader även så långt som från dörröppningen till toastolen *blink blink* Nu går det lite att se det från den komiska sidan. Det gjorde jag inte igår, kan jag lova.
En sak är säker... "Leilas Smörkola" vill jag aldrig mera höra talas om!

Nu är det bara att ta nya tag och se fram emot det nya året :) Jag tror och hoppas att det kommer att bli ett bra år!

7 kommentarer:

Dubbelörn sa...

Fy sjutton säger jag bara!!! Har tillbringat en jul på samma vis för ett antal år sedan o har inte glömt den än...

Jag känner inte för storstan imorgon. Kommer liksom för tätt inpå på julen *fniss*. Tar mig till stan efter nyår istället. Hoppas du kan någon dag då...

Det blev Guldkompassen med hela familjen o den var helt OK. Sonen gillade den mycket!

Varma kramar

Anonym sa...

men hörru flisan... lilla vän
inte roligt att höra om dina besvär, hade du nån som tog hand om dig?
hoppas att du kryar på dig
en cyberkram kan du få, kramis

~~*Pennyshouse*~~ sa...

hihiihihihii...ursäkta att jag skratar men du skriver så roligt!!!
Fy sjutton vilken otur, men ni lär aldrig glömma.något att minnas när barnen vuxit upp!!
Delikat julbord du visar...*LER*
God fortsättning & bättring!!
Kramar i massor Pernilla

Ann-Catrin sa...

Nej men snälla...stackare säger jag bara..Men som tur är går de där helvetessakerna över relatixy fort även om de är nära döden upplevelse medan de pågår.
Själv fick jag feberfrossa idag och dundeförkyld.
Krya på dig nu kram A-C

Hem & Harmoni Marie sa...

Usch då, stackarn! Skönt ändå att du är på bättringsvägen!
Till nyår mår du säkert toppen! Ha det så gott du kan! Kram Marie

Lallis sa...

Nämen fy vad trist!
Hoppas verkligen att du mår bättre nu, gumman.
Kramar om
/Lallis

Smultronstället sa...

Uschiamej...

Hoppas du är bättre nu.

Vill önska dej

Gott Nytt Bloggår!

Skål

Kram M