tisdag, maj 20, 2008

Titt-ut!

Gissa vad jag ska göra i kväll?? Inga gissningar? Jag ska på, hör & häpna, möte! nu blev Ni förvånade, va'? *S* Men, men... Det lugnar väl ner sig snart :)

Helgen som var gick åt till en massa shopping, började redan på fredagskvällen med att handla ännu lite mera ljus på ljusparty. Japp, jag är beroende.
Vi har varit riktigt duktiga och suttit och börja planera för semestern och påbörjat shoppingen inför den lite grann. Man måste inte vara ute i sista sekunden för jämnan! Eller hur!?

Fick hämta mitt nya pass i förra veckan. Inte blev det nåt bättre denna gången heller. Satt en bra stund och skrattade åt mig själv innan jag åkte hem igen. Skrämde en vän med mitt passfoto via mail också ;) Det bjuder jag så glatt på *flinar*

Nähä... Nu ska jag och grabbarna hoppa in i bilen och åka till deras träningar innan det är dags för mitt kvällsmöte. Innan dess ska jag också hinna med att hämta ut ett stooort paket som har anlänt idag :)
I kväll hoppas att jag att hinna ta några bilder med min nya kamera och lägga upp här. Min älskade make hade hört mina små antydningar om att jag ville ha en Nikon D40nånting och kom hem med en sådan igår... Tack :)

Si jo läjtär!

Tillägg: Lite testbilder med nya kameran.... Mycket man ska lära sig vad gäller inställningar å så :)
Någon som känner för att komma å plocka liljebaggar? :(





5 kommentarer:

Dubbelörn sa...

Jisses det var ingen dålig kamera heller??!! Väntar nu med spänning på bilderna som ska visas upp här på bloggen ;).

Du kanske skulle föreslå passpolisen att införskaffa en bättre kamera. för det är ju helt klart kameran det var fel på, det såg ju jag! *gapskrattar*.

Vad finns i paketet???

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Men vilken make...bara så där en ny kamera...puss på honom...*LER*

Underbara bilder blev det iallafall!

Kram nilla

Synnøve. sa...

Håll dom där liljebaggarna långt undan mig.Förra sommaren käkade de upp varenda lilja i mina rabatetter. Hur fanken får man bort dom?
Vackra bilder du visar oss idag. Syrenen har nog inte kommit så långt här än då, men snart så....
Pass och paket. Låter som det blir en bra dag.
Kram Synne :D

Smultronstället sa...

OOO shit vikken kamera,skitsnygga bilder!

Vill åxå ha...vad hette din modell,jag e jättedålig på sånt nämligen...helt impad av djupet,ååå så roligt det bli ju en otrolig skillnad...

Må så gott!
Kram M

Sofia Eriksson sa...

Är det en Nikon D40x du har? En sån köpte jag i somras och är toknöjd!!! Är ganska redo för nya objektiv nu, men det får nog vänta till kissemissan är färdigbetald. :) Mycket hål att stoppa slantar som inte finns i.

Kramar, Sofia