tisdag, oktober 28, 2008

Mörkt & regnigt... & en utmärkelse!!

Känner bara för att kura ihop mig i soffan, ringa efter värsta cateringbuffén och sitta framför tv:n och käka med en bunt tända ljus... Det lär väl bli det, men cateringbuffén får väl bli... hämtpizza... *försöker intala mig själv att det är nästan lika gott*

Glad blir jag då i regnrusket när jag trippar in till Knasmamman Lallis och finner att hon har gett denna till mig:


Tusen tack!!
Fick samma utmärkelse för ett tag sedan av Synne, så nu är jag bekväm och slår två trevliga flugor i en endaste smäll ;)
Rules:

1. Den nominerade får lägga upp bilden på hans/hennes blogg.
2. Länka till personen du fick den ifrån.
3. Nominera minst 7 st andra.
4. Länka till dem i inlägget.
5. Lämna ett meddelande på den nominerades blogg.

Sju härliga bloggar som jag, denna gången, väljer att ge utmärkelsen till är:

Ni, bland andra, förgyller mina bloggrundor :) Tack!!

I kväll får vi besök fra Norge! Grabbarnas favoritfarbror kommer :)

Take care!

6 kommentarer:

~~*Pennyshouse*~~ sa...

men hallååååå...hur tokig får man vara..glömde ju att gratta dig ju...hihihi...

Tokan nilla

~~*Pennyshouse*~~ sa...

hihihi...ojojoj..mitt första kommentar kom visst inte med...jag tror jag dör...hiihiihihi...

Tackar så mycke för denna utmärkelse.....så roligt det värmer i hjärtat...

ha en skön kväll med cateringen...fniss...

Kram Nilla

Vit Gladiolus sa...

Wooowww, har nu fått 2 st på bara några dagar..... Helt fantastiskt kul alltså! Tack så hjärtligt! Jag blir sååå himla glad!!!!!!Guuuud va kul det är!!! Många kramar till dig! Ska försöka hinna med att lägga ut den imorgon!
Zinkbaljan

Monika sa...

Nä men! ;o) Hihihi! Tänkte just vad det var du nu hade hittat på!
Tack gulliga Du! Och grattis! Du är värd alla awarder i världen. Så klart får du den raka vägen tillbaka från mej till dej. Gullsnutta! :o)

Du skriver i ditt inlägg om det jag och dottern pratade om igår. Nåt helgalet måste man göra ibland. Vi pratade om att handla hem nåt gott i matväg göra värsta goda chokladkakan. Breda ut skinn, plädar och kuddar på golvet och sedan ha inomhus picknick och glo på film en hel dag. :o)

Visst låter det nästan så mysigt så man smått kan se fram emot en regnoruskdåligdag bara därför ;o)

Tack igen goa Du :o)

STOOOOR KRAM!

Monika

Ingela la la sa...

Åh, vilken överraskning!
Vad glad jag blev :D. Grattis till oxå, alltid kul att kika in till dig. Det här värmde verkligen, speciellt idag..

TACK TACK TACK TACK :)

Kram

Skatan sa...

Hej-hej!

Hoppas pizzan smakade bra...sjäv hetsäter jag karra :)

Kram!