fredag, oktober 10, 2008

Fredag

Vilken härlig fredag det har varit idag!
En trevlig dag på jobbet, lagom stressigt och med fredagsfika, glada skratt och som avslutning fina ord och bevis på uppskattning från en medarbetare :) Sånt värmer alltid.

Efter jobbet så åkte jag och kollade på skor för ovanlighetens skull *försöker se allvarlig ut*.
Provade och provade, men idag så var det tyvärr inget par som riktigt föll mig på läppen.

Nu har vi kommit hem från tonåringens träning och inhandling av fredagsmysattiraljer, så det är nu som soffan ska tas i besittning och "Idol" ska det tittas på!

Hoppas att Ni har en mysig fredag "där ute"!

6 kommentarer:

Dubbelörn sa...

Jodu tittar också o hade hoppats på datum o förslag men ingenting---

Dätts lajf så man får väl bara sakka in det...

Frajdajhagg till dig ändå ;)

Synnøve. sa...

Hejsan på dig.
Va, blev det inga skor....
Förstår dig. Jag kikade länge häromdagen jag med. Vad kom jag hem med...
Ett par vantar.
Nu ska jag snart natta. Ha den glittrande lördag.
kram mig.

Anonym sa...

Oj, nu la jag mitt inlägg i ditt förra inlägg:-)
Åhh, grattis till din fina vinst. Visst, blir man så glad att vinna:-)
Kram

Gårdsromantik sa...

Som vanligt somnade jag i soffan innan idol!!!
Vaknade 4 med ont i nacken och kunde inte somna om. Ja inte i soffan - rara maken tvingar alltid mig i säng - trots att jag är sur som ättika just då!

Det där med skor känner jag igen - tur att det inte nappar varje gång - skoförrådet är ganska omfattande med alltför höga klackestövlar.

Kram Maud

Anonym sa...

Låter som en perfekt fredag!

Trevlig helg!

Kram,
AnnaSv

Unknown sa...

Låter som du haft en trevlig dag på jobbet och uppskattning värmer alltid i hjärtat!

Halkade in hit från min bloggvän Synne,så fin blogg du har!
Önskar dig en trevlig helg!

Kram Maria