onsdag, december 31, 2008

Gott slut och...

...ett riktigt

GOTT NYTT ÅR!!!







Jag har precis kommit hem från ett halvt hysteriskt ICA Maxi och ska nu hugga tag i mina uppdrag inför kvällen :)



Jag hoppas att Ni får en härlig nyårsafton, vad Ni än har för planer!!

Och var så säker, vid tolvslaget då står jag med skumpaglaset höjt och skrålar ABBA's "Happy New Year" tillsammans med familjen och goda vänner, kylan biter i kinderna och vi blickar framåt mot 2009!!

Dom allra varmaste nyårskramar till Er alla!

4 kommentarer:

Lallis - liv och leverne sa...

Gott Nytt År, vännen!
Kram Lallis

Synnøve. sa...

Hej Flisan.
Glad jag fann dig i bloggvärlden.
Du har gett mig massor av rolig läsning. Jag har varit i afrika med dig. På bröllop gubevars....
Det var en helt enorm upplevelse.
Nu ser jag fram mot nya fina dagar tillsammans med dig i blogglandia.
Du har en fast plats i min adressbok.
Så du vet det alltså.
Gott nytt år önskar jag dig och din familj.
Ses ganska snart igen.
Kram Synne.

Anonym sa...

Gott Nytt År!

Lallis - liv och leverne sa...

God fortsättning på det nya året, vännen!
Kram Lallis