söndag, augusti 09, 2009

Norrbotten





Fiskelycka en vacker augustidag...

8 kommentarer:

camilla sa...

Norrbotten ser inte så tokigt ut det heller ;) Hoppas du har en skön semester! Jag börjar jobba om en vecka...nejdå jag känner ingen större paaaniiik...
De mina har det bra, men båten från Genova var försenad. "Bara" sådär 10 timmar.....

Kram Camilla

Flisan - Alldeles Vardagligt sa...

Till Camilla:

Heej! :)

Bara tio timmar säger du... Konstigt nog så blir man ju inte ett dugg förvånad... Känner att det kryper i kroppen bara av att tänka tanken på att vänta så länge, förutom den vanliga väntan...

Jag har en vecka kvar på semestern också... Sen är det bara att kvala upp ärmarna igen!

Kram på dig!
Flisan

Synnøve. sa...

Norrbotten är trevligt.
Vackra bilder du visar oss därifrån.
Men var det inte mycket mygg?
Här har vi bara regn, regn och åter regn. Lite flugor men inga mygg att prata om.
Ska nu ta roddbåten bort för att hämta posten. Det är tur det är slät mark dit. Svårt att ro i uppförsbacke hehe...
Ha det gott Flisan.
Kram Synne.

Synnøve. sa...

Har mailat ridklubben igår igen. Hoppas jag får svar snart.
Kan ju inte rida på kvällstid, så det måste finnas något på dagtid. Men jag ger inte upp hoppet.
Klems Synne.

Synnøve. sa...

Postrodden gick bra förresten. Gick på grund när jag nästan var framme hehe.....

AnnaSv sa...

Åh, vad härligt! =)

faster atta sa...

Det var den första riktiga loppisen för mig iår, sen har det faktiskt blivit några fler under den gågna veckan... ti-hi... Såg att grannen hade loppis idag så jag och prinsessorna ska åka dit och se om vi kan fynda något! Håll tummen...

Dubbelörn sa...

Vilka vackra bilder...

Säg inte att det var harr ni fick?!

Kramis