lördag, februari 14, 2009

Underbara sol!


Vi tog idag en sväng ner på isen i solens härliga strålar!
Livsandarna jublade och hoppade jämfota av ren glädje!


Tonåringen och två kompisar åkte in till Stockholm mitt på dan.
Biobiljetter var reserverade och sedan skulle dom gå och käka buffé på kinahak.
En riktigt go grabbdag, så där.

Vi får väl höra när dom kommer hem igen.

Eller åtminstone kommer vi väl att få ett uttömmande "ja" till svar på vår fråga om det har gått bra.


Kära maken är i väg och träffar en kompis och tog då vår andra son med sig.


Det betyder att jag har huset får maj sälf ett tag.

Choklad, cola och tidning - here I come!

9 kommentarer:

Synnøve. sa...

Jag ska, jag ska....
Vad jag ska?
Jag ska ringa till KORK.Kongsvinger og omeng Rideklubb.
Kanske man kan börja rida en eller två gånger i månaden ialla fall.
Om makens allergi går bra.
Ska ta en telefon dit nu i veckan.

Skönt att ha dagen för sig själv kan jag tro.
Fortsätt njut nu. Jag jobbar...
I två timmar....
Hjärtekramen Synne.

Ingela la la sa...

Låter riktigt härligt!
Ha en skön Alla hjärtans kväll
Kram Ingela

Dubbelörn sa...

Kom igen nu brüden!! Vill ha ett datum att se framemot...

Krraaaam

Lallis - liv och leverne sa...

Ja dagen idag har ju varit fantastisk med sitt väder:)
Kram Lallis

Anonym sa...

Vad härligt det låter! Hur var grabbdagen i stan?

Kram,
AnnaSv

Skatan sa...

Ett uttömmande JA...den tiden ser jag inte fram emot ;-)

/Hon som alltid vill ha tydlig bekräftelse på att ha blivit hörd.

Min Skattkammare sa...

Jaaa, solen gör underverk med sina strålar! Man känner att nåt är på gång, och jag tyckte mig höra en ny trudelutt hos pippi! :o)
Halva februari har gått.......YES!
Skönt med tystheten i ett eget hus ibland, det är också livskvalitet!
Må så gott, vännen!
Kram Kicki

Sallys hus sa...

Ha ha....jag vet inte riktigt vad jag ska skratta mest åt....
Bilbingo...ridning..John Wayne.......men Flisan!!
....eller att min snutta skulle flytta till tyskland....ha ha...den var kul!!!
Spanien..hmmm....kanske är det ödet som gör att hon just valt Spanska som språk till 6.an....
fast tror du det är ok med din son att svärmor flyttar med????
Föresten sa hon stolt i går att hon minsann skulle gifta sig rikt när vi hade en diskution om vad hon o storebror skulle jobba med när de blir stora.....
Hon flinade o virkade på.....
mmmm...du hör va....redan lyxhustru....haha....

Men Lund???
Näää du var det inte Västerås vi sa???

Hoppas allt går bra i morgon med på skumpakursen...
Här har den stoooora kartongen redan anlänt....Jag blev helt paff...trodde det skulle dröjja ett par mån. till...
Kraaaaaam Katarina

Anonym sa...

Vaa??? Huset för sig själv!!!! Jorå det har jag också ibland, men då ska jag TVÄTTA, städa(lite lagom), plocka och fixa mat.
Men, men med tiden så, barnen växer ju så det knakar. Men visst, choklad och en tidning kan man ju inta även påväg till jobbet. Det gäller ju att variera resandet till och från jobbet ;) har ju iallafall 3 timmar åt båda håll...
Kram Camilla